  • 1. Data: 2006-04-28 11:45:22
    Temat: PIT36 poz. 51 vs 184 (zaliczki podatku)
    Od: mariusz <r...@...migrol.pl>

    51 - należna zaliczka ..
    184 - suma zaliczek wpłaconych ..

    wpisałem 51=184
    Tu można skorygować np. gdy mam nadpłatę (np. pomyliłem się w kwocie i
    wysłałem kiedyś za duży przelew i nigdzie tego nie korygowałem) ?
    Miałem kilka nieterminowych wpłat i w pośpiechu czasem wpisywałem o 2-3 zł
    więcej bo nie miałem czasu wyliczać dokładnie odsetek.
    Czy ta kwota (nadpłata) nie przejdzie na następny rok?
    Powstanie sprawa do wyjaśnienia (+saldo na koncie) w US i trzeba będzie się
    fatygować?