    From: "Pawel Durys" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG w Polsce - Wykonywanie uslug za granica
    Date: Wed, 17 Dec 2003 13:52:53 -0000
    Sender: p...@o...pl@kpnqwest-gw.afeas.net

    Witajcie,

    W zwiazku z pewnymi okolicznosciami naszla mnie mysl aby...

    1. Zarejestrowac DG w Polsce (ze wszystkimi tego zadami i waletami).
    2. Wyslac sie w delegacje za granice, powiedzmy do Francji.
    3. Wystawiac faktury dla kontrachenta francuskiego, za prowadzone prace
    (uslugi zwiazane z konserwacja i naprawa maszyn)
    4. Zyc dlugo i szczesliwie...

    Teraz pytania:
    1. Deklaracje sklada sie co miesiac, ale skoro bede w delegacji (fizycznie
    nie bede w Polsce) to jak to mozna obejsc? Pelnomocnik? Wysylac poczta?
    2. Czy w KUP bede mogl wliczac:
    - koszty zakwaterowania (wynajem mieszkania)?
    - ryczalt za kilometry, w zwiazku z poruszaniem sie moim samochodem po
    terenie Francji?
    - diety
    3. Poniewaz bedzie to eksport uslug, a nie chce sie bawic w VAT, co z tym
    podatkiem?
    4. Czy z powodu przebywania ponad rok (tyle planuje na poczatek) bede mogl
    sprowadzic majatek jako mienie przesiedlencze, skoro jestem w delegacji?
    5. Inne menadry i mielizny, na ktore powinienem zwrocic uwage...

    Wszelkie uwagi i opinie beda mile widziane.
    --
    Pozdrowienia
    Pawel Durys