  • Data: 2003-12-20 11:38:46
    Temat: Re: DG w Polsce - Wykonywanie uslug za granica
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Dec 2003, cef wrote:
    [...]
    >+ Pamietam jakies przepychanki z US dotyczace oddelegowania
    >+ pracowników do innej miejscowosci (z zapewnieniem wiktu i opierunku),
    >+ ze niby nie jest to podróz sluzbowa,
    >+ tylko wykonywanie pracy w innym miejscu
    >+ i diety sie nie naleza.

    Wydaje_mi_się że w rozp. ds. delegacji rzeczywiście jest zastrzeżenie
    że jeśli pracownik ma zapewnione wyżywienie to dieta się nie należy:
    jak "całe" - to nic, a jak "częsciowe" - to pół diety.
    Jeśli się mylę to krzyczeć !

    >+ Nie pamietam jak dlugiego okresu dotyczylo oddelegowanie,
    >+ ale mysle, ze przy delegacji wlasciciela moga powstac
    >+ podobne watpliwosci.

    Acha. A temu właścicielowi to kto zapewnia "pełne wyżywienie",
    że tak spytam ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)