  • Data: 2005-07-18 11:25:36
    Temat: Czy użyczenie lokalu US może opodatkować ?
    Od: "Marek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dawno załozyłem firmę z siedzibą u kuzyna .
    Teraz wyprowadziłem się z tamtąd ale siedziba pozostała.

    Słyszałem że US skarbowy domaga się umów uzyczenia lokalu ( w tamtych
    latach nikt o to nie pytał).
    Ponoć jesli nie jest to członek najblizszej rodziny ( a rozumiem że
    kuzyn nie jest) to pomimo, że w uzyczenie jest darmowe to US nalicza
    zyski tak jakby lokal był wynajęty po cenach rynkowych.
    Czy jest konieczność spisywania umów użyczenia skoro działalnośc
    wykonywana jest poza siedzibą ?
    Może należy to jakoś dokładnie zapisać w zgłoszeniu do ewidencji ?
    Czy jest jakiś sposób zabezpieczenia się aby US nie naliczył podatku
    kuzynowi ?

    Z góry dziekuję.
    --
    Marek