  • Data: 2006-12-19 08:31:55
    Temat: Czy można przekazać z majątku prywatnego? - ciąg dalszy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze jedno pytanko.

    Jakiś czas temu na Allegro zostało kupione dla zaprzyjaźnionej firmy
    oprogramowanie (oczywiście oryginalne). Zapłaciłem gotówką, została
    wystawiona faktura VAT.

    Ponieważ rozmyśliłem się i oprogramowanie postanowiłem zachować dla
    siebie, na potrzeby przyszłej działalności gospodarczej to fakturę
    schowałem "do szuflady" i oprogramowania nie przekazałem.

    Czy widzicie jakiś problem, żeby teraz to oprogramowanie przekazać z
    majątku prywatnego na potrzeby własnej DG?

    Czy wartość oprogramowania ma tu jakieś znaczenie? Kwoty są na poziomie
    2000 plz i 900 plz.

    Pozdrawiam

    Piotrek

    PS.
    Sprzedaż przez firmę, dla której oprogramowanie było kupione nie wchodzi
    w grę ponieważ firma w międzyczasie zakończyła działalność.