  • Data: 2005-07-23 20:14:18
    Temat: Czy mąż może wystawić żonie fakturę za usługę?
    Od: "Owidiusz" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak:
    Moja narzeczona potrzebowała, żeby ktoś wykonał dla niej tłumaczenie.
    Ponieważ mam DG, znalazłem tłumacza i podpisałem z nim umowę o dzieło.
    Narzeczona musi koniecznie mieć dokument potwierdzający, że ma autorskie
    prawa majątkowe do tłumaczenia.
    Pomyślałem więc, że po prostu wystawię jej na to tłumaczenie fakturę.
    Tyle, że w międzyczasie się pobraliśmy i teraz pytanie, co zrobić?
    Czy mąż może wystawić żonie fakturę?