  • Data: 2005-07-25 22:40:34
    Temat: Re: Czy mąż może wystawić żonie fakturę za usługę?
    Od: "Owidiusz" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poczytaj... za cenę "ogólnie stosowaną"...
    > Twój problem jest trochę "szerszy" ale czy te "prawa" są tego warte ?

    Żona musi mieć coś takiego. Jak to rozwiązać?
    Mogę dać na to nawet 10% marży i zapłacić dochodowy, nie ma sprawy.
    Tylko żeby się nikt nie przyczepił.

    Dla uproszczenia:
    Prowadzę usługi pt. tłumaczenia.
    Czy żona może przyjść do mnie i zażyczyć sobie, żebym jej przetłumaczył to i
    to i wystawił jej na to fakturę, taką samą i po takiej samej stawce jak
    każdemu innemu klientowi?