  • Data: 2010-09-21 12:07:22
    Temat: Co zrobić by płacić niższy ZUS?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i kończy mi się okres
    zawieszenia działalności.
    Jak wznowię działalność to będę musiał znowu płacić ponad 800 PLN na ZUS. Co
    mogę zrobic by nie płacić aż tyle? Słyszałem o różnych metodach. Nawet o
    zatrudnieniu za granicą. Jednak w wielu przypadkach wiąże sie to z wyjazdem
    za granicę czego bym chciał uniknąć. Czy są jakieś sprawdzone metody?