  • Data: 2010-09-21 13:30:22
    Temat: Re: Co zrobić by płacić niższy ZUS?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-21 15:14, --=olo=-- pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > wątkotwórcy chyba jednak zależy na prowadzeniu działalności...

    Tak naprawdę to nie wiem na czym mu zależy, skoro od 2 lat na
    zawieszoną, a mimo to pisze "prowadzę działalność".

    Na pewno przy tak wątłym zasobie wiedzy, dyskutowanie na grupie o
    niuansach bycia ubezpieczonym za granicą i nie bycia ubezpieczonym w PL
    to "zbyt wysokie progi".

    Prawda jest taka, że w Polsce często nie opłaca się pracować i będzie
    tak aż do upadku socjalizmu.

    --
    Liwiusz