  • Data: 2003-04-03 10:48:04
    Temat: Ciąża, zwolnienie, os. współpracująca.
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Zona jest osoba wspolpracujaca w mojej DG. Place za nia skladki itp.

    Wlasnie poszla do szpitala - zagrozenie poronienia. Pojdzie na
    zwolnienie lekarskie.

    Pytania:
    1. Nie wspolpracowala jeszcze pol roku - czy cos bedzie jej ZUS
    wyplacal?
    2. Czy mam za nia nadal oplacac skladki?
    3. Po porodzie pojdzie na macierzynski, wtedy tez mam oplacac skladki?
    4. Gdzie ew. znajde odpowiedzi na te i potencjalne pytania ktorych
    jeszcze nie zadalem, ale moga mi przyjsc do glowy ?

    K.