    From: "anjon" <a...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ciąża, studia doktoranckie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 08:37:34 +0200

    Witam Panstwa,

    mam nastepujacy problem: zona, ktira jest studentka studiow doktoranckich,
    jest obecnie w ciazy. Nie jest zatrudniona i otrzymuje jedynie stypendium.
    Na uczelni powiedziano nam, ze nie ma oplacanych skladek ZUS. Tzn. ze kazdy
    student powyzej 26 roku zycia powinien miec je oplacane, ale musi to
    najpierw zglosic (?!?). Pachnie mi tu jakims kretactwem. Moze ktos z Panstwa
    spotkal sie z podobna sytuacja lub moglby nam cos poradzic. Kazda uwaga mile
    widziana. Musimy jakos wybrnac z tej sytuacji...

    Pozdrawiam,
    Anjon