  • Data: 2003-11-12 22:25:04
    Temat: Chwilowe odwieszenie działalności gospodarczej ???
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Od kilku miesięcy posiadam zawieszoną działalność gospodarczą.
    Obecnie chciałbym jednak jednorazowo wykonać uslugę podlegająca pod moją
    działalnośc i wystawić fakturę VAT.
    Czy istnieje okreslony przepisami podatkowymi minimalny okres na jaki mogę
    odwiesić i kontynuować działalność gospodarczą, po czym ponownie ją zawiesić
    ?
    Co w takim przypadku z wysokością składki ZUS, jeżeli na przykład po
    tygodniu od odwieszenia działalności dokonam ponownego jej zawieszenia ?

    Za wszelkie odpowiedzi dziekuję !!!

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl