  • Data: 2003-11-13 23:27:45
    Temat: Re: Chwilowe odwieszenie działalności gospodarczej ???
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ZUS się gdzieś kategorycznie w tej kwestii wypowiedział ?
    > Bo umówmy się że literalnie w przepisach jest co jest i część
    > grupowiczów (tu i na .prawo) kategorycznie uważa że "się nie da",
    > część (w tym ja) jest zdania iż "namotali i *raczej* należy
    > uważać że się nie da a to co się da jest nieprzepisowe", ale
    > część uważa że "się da" - i sam ZUS *pozwalał* na "zawieszanie".
    > Masz namiar na taką wypowiedź ZUS ?

    ZUS faktycznie nie posiada w swoim słowniku wyrażenia "zawieszenie
    działalności" ale to nie ma większego znaczenia.
    Można się przecież wyrejestrować i już po krzyku.
    A jak już nie musisz płacić to co za różnica czy jesteś wyrejestrowany czy
    zawieszony ?

    > ...kiedy Rafał najwyraźniej nie płaci :)

    Nie płacę i wcale się z tym źle nie czuję ;)

    P.S.
    No a jak tam z moim pytaniem o chwilowe odwieszenie i związane z tym
    obowiazki wobec urzędow ?
    Czy ktoś wie coś na ten temat lub miał jakieś doswiadczenia ?

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl