eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBiuro podrozy a reklamacja › Biuro podrozy a reklamacja
  • Data: 2003-10-17 12:26:42
    Temat: Biuro podrozy a reklamacja
    Od: "MarBad" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie,

    Biuro podrozy ma w swoim regulaminie napisane, ze:
    - klient ma prawo na zlozenie reklamacji w ciagu 14 dni od zakonczenia
    imprezy
    - biuro ma 30-60 dni na odpowiedz na reklamacje.
    Pytanko:
    Czy taki czas reakcji firmy jest zgodny z prawem?
    Czy istnieje jakis przepis ktory mowi o czasie na taka reakcje?
    Jesli nie to czy w takim razie firma moze teoretycznie zawrzeć w swoim
    regulaminie wzmianke, ze rozpatruje reklamacje w ciagu 10 lat od daty jej
    zlozenia?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Laik prawny
    MarBad


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1