  • Data: 2007-08-28 13:41:09
    Temat: Allegro - sprzedaż roślin z hodowli
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Kilka miesięcy temu kupiłem nasiona egzotycznej roślinki. Hoduje je
    nie w szklarni tylko na parapecie. Za około 9 miesięcy mam zamiar
    sprzedać je już podhodowane na Allegro. Dochód wyniesie około 1200 zł.
    Nie wiem czy moge to traktować jako rzecz używaną ? I czy sprzedaży
    kilkudziesięciu sztuk nie potraktują mi jako niezarejestrowaną
    działalność gospodarczą ? Ja sobie to tłumacze tak, że w sumie to jest
    rzecz używana ponad 6 miesięcy już mi niepotrzebna... I czy musiałbym
    to jakoś wykazać w zeznaniu podatkowym ?