  • Data: 2007-10-11 06:31:17
    Temat: Adres firmy ??
    Od: c...@c...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Nie wiem gdzie zadać to pytanie więc zadaję tutaj.

    Mam lokal który wynajmowałem jakieś 3 lata temu pewnemu człowiekowi.
    Wyprowadził się, ale jest pewien problem - do dnia dzisiejszego na mój
    adres przychodzą do niego rachunki - z nazwą firmy w której widnieje
    mój adres, a od tak jak napisałem dobrych 4 lat człowiek nie ma
    żadnego prawa do lolalu pod tym adresem, więc nie może go używać w
    nazwie firmy.
    Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.

    Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ?? czy na Policję ??

    Pozdrawiam Cezary Daniluk !!