  • Data: 2007-10-12 21:57:09
    Temat: Re: Adres firmy ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Oct 2007, c...@c...com wrote:

    > Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.

    Czy to była DG osoby fizycznej?
    Jeśli tak - to czy sprawdziłeś w Ewidencji DG w Urzędzie Miasta/Gminy
    (formalnie prowadzi ją prezydent miasta, burmistrz czy tam stosowny
    urząd, de facto poprzez urzędnika wykonawczego)?

    > Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ??

    Jeśli celem ma byc mandat za nieterminowe złożenie NIP-* to może
    poskutkować. IMO grupowicze dobrze piszą - nie odbierać i juz.

    pzdr, Gotfryd