  • Data: 2007-03-21 07:20:11
    Temat: 50% KUP tylko dla umów cywilnoprawnych?
    Od: "wozik" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem zatrudniony na umowie o pracę i wykonuję w pracy czynności
    podlegające prawom autorskim. Mój pracodawca nie stosuje jednak 50%
    KUP. Słyszałem, że jesli uzyskam od pracodawcy zaświadczenie ile czasu
    mojej pracy poświęcam na pracę twórczą (np 80%) to będę mógł dokonać
    rozliczenie roczne stosując 50% koszty uzyskania przychodu. Czy jest
    to prawda także dla UMOWY O PRACĘ czy tylko dla umów cywilnoprawnych?
    W firmie dowiedziałem się że nie dostane tego zaświadczenia bo to
    obowiązuje tylko dla umów cywilnoprawnych. Jesli można coś takiego
    zastosować dla umowy o pracę to prosze o jakis potwierdzenie tego np.
    jakis artykuł odpowiedniego kodeksu.

    z góry dzięki za pomoc
    pozdrawiam