  • Data: 2004-06-09 11:20:56
    Temat: 3 pytania - gdzie to znajdę??
    Od: "Muminek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    1. W jakich terminach składa sie rozliczenie miesięczne:
    a) podatnik karty podatkowej
    b) podatnik ryczałtu
    c) podatnik rozliczajacy sie według księgi przychodów i rozchodów

    2. Jakie ewidencje nalezy prowadzić przy:
    a) ksiedze przychodów i rozchodów
    b) ryczałcie
    c) karcie podatkowej

    3. Na czym polega rozliczenie w zakresie podatku dochodowego na podstawie
    księgi przychodów i rozchodów

    Pytań mam wiecej, na które juz znalazłam odpowiedzi ale z tym nie moge sobie
    poradzic.
    Bardzo prosze o pomoc dobre duszyczki