  • Data: 2004-07-06 18:38:25
    Temat: 2 pytania o koszty
    Od: Dexter-Labolatory <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupe

    Mam DG

    1. Czy moge sobie w koszty wliczyc nowo zakupiony garnitur - jest mi to
    potrzebne na spotkania z moimi klientami, a w szczegolnosci NOWYMI - aby
    dobrze siebie oraz moja firme prezentowac "na zewnątrz"

    2. Moja mama jest właścicielem auta. Ja wykorzystuje je do wykonywania
    mojej dzialalnosci. Ponoc moge sobie to auto i wszystkie rzeczy z nim
    zwiazane wrzucac w koszty dzialalnosci.

    Rozumiem ze musze byc "wbity" w dowod rejestracyjny jako WŁAŚCICIEL ?
    Moja mama ma zniżki w Warcie -60% (a ja zwyżke za wiek +75%) tak więc
    dobrze by bylo aby było DWOCH właścicieli poniewaz wtedy mógłbym
    skorzystać ze zniżki mamy....

    Czy Urzęd Skarbowy pozwoli mi korzystać z pojazdu do wykonywania DG w
    momencie gdy bedzie 2-ch właścicieli w dowodzie rejestracyjnym ?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie info