  • 1. Data: 2005-07-11 12:18:10
    Temat: 18 dni czy moze ktocej
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Wykonuje uslugi, ktore zgodnie z ustawa VAT sa wykonywane na terytowium
    kraju unijnego. Mam mozliwosc odliczenia VAT, bo uslugi w polsce sa
    opodatkowane stawką standardowa, i gdybym je w Polsce wykonywał bym mial
    prawo do odliczenia VAT. Dodam tylko, ze wszelkie naleznosci za faktury
    zakupowe zostalu uregulowane. W jakim terminie powiniemen odzyskac VAT?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-07-11 13:25:53
    Temat: Re: 18 dni czy moze ktocej
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adamski wrote:
> [...]
    > wykonywał bym mial prawo do odliczenia VAT. Dodam tylko, ze wszelkie
    > naleznosci za faktury zakupowe zostalu uregulowane. W jakim terminie

    A jaką masz sprzedaż?
    Tylko npdl czy jeszcze coś innego?

  • 3. Data: 2005-07-12 09:13:20
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > A jaką masz sprzedaż?
    > Tylko npdl czy jeszcze coś innego?

    Czasami mam tylko NP a czasami i 22%.
    P.S. oczywiscie 180 dni, a nie 18 ;-)
    Adam

  • 4. Data: 2005-07-12 13:14:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adamski wrote:

    > Czasami mam tylko NP a czasami i 22%.
    > P.S. oczywiscie 180 dni, a nie 18 ;-)

    Powiem szczerze, że po lekturze zmienionych
    artykułów ustawy w tym zakresie
    nie da się (ja nie umiem) wywnioskować.
    Głowiłem się caly weekend nad swoją deklaracją.
    I też nie wiem jak być powinno.
    Z maja przenosiłem vat z zakupów
    związanych ze sprzedaża npdl,
    ale po zmianach od 01.06.2005
    walnąłem wszystko na 60 dni
    w ramach limitu (sprzedaż 0% i npdl)
    (bez wniosku, bo zalegam z płatnościami)