  • 1. Data: 2005-07-11 10:57:57
    Temat: umowa uczyczenia czy najmu DG?
    Od: marcin <j...@p...onet.pl>

    Czytam wszystkie watki ale nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi

    Musze jutro zlozyc nip1 w US i okazuje sie, ze koniecznie musze miec
    umowe najmu
    lub uzyczenia (siedziba firmy ma byc w pokoju w mieszkaniu rodzicow -
    wlasnosciowym) - ktora umowe w moim przypdaku lepeij podpisac z
    rodzicami.

    Poczatkowo chcialem umowe najmu ale pani w US powiedziala, ze lepiej
    uzyczenia.

    Co wy na to ? Co wybrac?

  • 2. Data: 2005-07-11 12:02:15
    Temat: Re: umowa uczyczenia czy najmu DG?
    Od: "Jarek Zajac" <j...@N...gazeta.pl>

    marcin <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co wy na to ? Co wybrac?

    Ja do US zaniosłem umowę użyczenia lokalu. Wpisz w google "umowa użyczenia" i
    znajdzie Ci mnóstwo gotowych formularzy. Ja sobie wybrałem jeden, potem
    wyrzuciłem paragrafy, które mi nie odpowiadały, wydrukowałem, dałem do
    podpisania ojcu i zaniosłem do US.

  • 3. Data: 2005-07-11 12:26:05
    Od: marcin <j...@p...onet.pl>

    Jarek Zajac wrote:

> [...]
    > znajdzie Ci mnóstwo gotowych formularzy. Ja sobie wybrałem jeden, potem
    > wyrzuciłem paragrafy, które mi nie odpowiadały, wydrukowałem, dałem do

    a zrobiles to na caly dom czy tylko na czesc ?

  • 4. Data: 2005-07-11 12:57:27
    Od: "Jarek Zajac" <j...@N...gazeta.pl>

    marcin <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a zrobiles to na caly dom czy tylko na czesc ?

    Nie. W umowie napisałem, że chodzi o pokój o wymaiarach X na Y.

    Pozdrawiam,
    JZ

  • 5. Data: 2005-07-11 13:06:24
    Od: marcin <j...@p...onet.pl>

    Jarek Zajac wrote:

    > Nie. W umowie napisałem, że chodzi o pokój o wymaiarach X na Y.
    >

    > Pozdrawiam,
    > JZ

    a dolacales do tego jakies rysunki etc ?
    masze masz gdzies u siebie na kompie wzor tej umowy ?