  • Data: 2010-06-30 20:34:32
    Temat: zwrot za wydatki mieszkaniowe
    Od: "John Smith" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was,
    teściu odebrał własnie zwrot z Pita za rozliczenie kupna i wymiany okien w
    mieszkaniu przy podatku, mieszkaniu, ktore posiadaja ze swoją żoną. Trochę
    się tym zdziwiłem, bo jak to się mówi "gdzieś słyszałem, że takie rzeczy jak
    remonty mieszkania, domu rozliczało sie do kilku lat wstecz". A teraz znaczy
    w 2009 roku nie ma takich ulg.
    Ja natomiast zrobilem remont mieszkania za dużą kwotę w 2009 roku i już
    myślalem, ze przepadly mi gratisy z US
    Jak sie do tego odniesiecie, czy mogę jeszcze złożyć korekte do Pita za
    2009r. i odliczyć wszystkie faktury za remont mieszkania czy nie?

    PoZdrawiam
    JS