  • Data: 2006-08-06 13:05:13
    Temat: zwrot vatu dla obcokrajowca
    Od: "PatErna" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to jest z tym vatem.....?
    Mam goscia z Uk, ktory chce zrobic zakupy w PL.
    Wiem ze ma prawo do ubiegania sie o zwrot VATu.
    Jak wyglada procedura?
    Cos dzwoni, ale nie wiem w ktorym kosciele?

    Czy faktura na takie zakupy nie powinna byc wystawiona w jakis specjalny
    sposob, tak aby pozniej mozna bylo sie ubiegac o zwrot vatu?
    Gdzie sie dalej ubiegac o taki zwrot, w jakiej instytucji , w jakim
    urzedzie, i czy w PL czy w Uk?
    Do jakiej sumy i na jakie produkty mozna otrzymac taki zwrot?

    z gory serdecznie dziekuje