  • Data: 2004-09-27 08:50:42
    Temat: zwrot vat czy obniżenie kwoty
    Od: "Robur" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę działalniość od 97 r. od początku jestem Vat-owcem. Teraz właśnie
    zaczynam wewnątrzwspólnotową dostawę towarów.
    Mam Nip UE. Mam prawo do 0% Vat na f. dot. wew.dostawy.
    I teraz pytanie czy w wypadku gdy VAT.należny jest wyższy od naliczonego
    mogę od razu pomniejszyć o kwotę Vat-u z f.zakupu (dot.wew.dostawy) VAT do
    zapłaty czy też w przypadku gdy nie złożyłem kaucji zwrotnej muszę czekać aż
    180 dni by to zrobić?
    Bardzo dziękuję za podpowiedzi.
    Robur