  • Data: 2003-10-08 18:05:59
    Temat: zwrot ulgi budowlanej
    Od: "artdzi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W 2001 roku sprzedalem mieszkanie ktore nabylem korzystajac z ulgi
    budowlanej. Niestety od zakupu nie minelo wtedy jeszcze 5 lat w zwiazku z
    tym musialem w urzedzie skarbowym zlozyc oswiadczenie ze pieniadze uzyskane
    ze sprzedazy przeznacze w ciagu dwoch lat na moje cele mieszkaniowe.
    W pazdzierniku mija wlasnie te dwa lata. Niestety zostalo mi 10 tys. na
    ktore nie mam pokrycia ( nie wydalem ich na cele mieszkaniowe). W zwiazku z
    tym chcialbym sie zapytac jaki podatek bede musial zaplacic. Na kwote
    jakiego rzedu musze sie przygotowac przed wizyta w urzedzie.

    Pozdrawiam
    Artdzi