  • Data: 2007-09-30 12:28:09
    Temat: zwrot renty - brutto czy netto
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie dotyczące renty rodzinnej:
    załóżmy, że:

    Graniczna kwota przychodu dla 2007 r. wynosi 22 000,00 zł - (suma kwot
    przychodu odpowiadających 70% przeciętnych miesięcznych wynagrodzeń w
    2007 r. )

    jeżeli w tymże 2007 roku zarobię 24 000zł brutto - to ile realnie będę
    musiał zwrócić do ZUS??? różnice tych kwot, czyli 2000zł, czy 2000zł
    pomniejszone o jakieś składki, podatki itp.

    wydaje mi się, że powinienem zwrócić nok. 1300zł, bo dlaczego mam
    zwracać 2000zł, jeżeli jest to kwota brutto?

    Pozdrawiam
    Tomek