  • Data: 2012-11-25 17:53:33
    Temat: zwrot podatku od zakupu materiałów budowlanych
    Od: julek13 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądając w internecie informacje dotyczące zwrotu Vatu od zakupu
    materiałów budowlanych znalazłem taki zapis określający przypadki w
    których ten zwrot przysługuje
    "podatnik lub jego małżonek nie działał jako podatnik podatku VAT
    czynny lub podatnik VAT zwolniony, w celu wykonywania czynności
    podlegających opodatkowaniu tym podatkiem i to czynności zarówno
    opodatkowanych konkretną stawką podatku, jak i czynności zwolnionych"

    Czyli jeżeli jestem płatnikiem VAT to ten zwrot mi nie przysługuje?