eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizwrot pieniedzy za towar nie spelniajacy oczekiwan
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-03-21 20:10:20
    Temat: zwrot pieniedzy za towar nie spelniajacy oczekiwan
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    witam
    mam nastepujacy problem:
    prowdzadze firme, ktora wytwarza pewne produkty na indywidualne zamowienie
    klienta, klient wybiera sobie taki produkt z katalogu, i otzrymuje go poczta
    za pobraniem. Niestety, jeden z klientow po otrzymaniu naszych produktow
    stwierdzil, ze odbiega on od tego przedstawionego w naszym katalogu i
    postanowil nam ten produkt wyslac do poprawki (tak juz wczesniej zdarzalo
    nam sie robic z innymi klientami). Okazalo sie jednak, ze z pewnych wzgledow
    nie moze on nam odeslac naszego produktu (przyczy niezaleznych od klienta
    tylko firm kurierskich - twierdził,że poczta nie chce przyjąć od niego
    przesyłki a firmą kurierską byłoby b.drogo) i musi pozostac przy tyakim
    wygladzie naszego produktu jaki jest (co w rozmowie telefoczniej zaznaczyl z
    *wyraznym* niezadowoleniem). W zwiazku z tym klient domaga sie jakiegos
    dodatkowego upustu - nam nie zalezy pozostawianiu za soba "spalonych
    mostow", i nie chcemy "olac" klienta, z drugiej strony jednak nasze produkty
    to tzw. 'reczna robota', i nigdy nie sa one w 100% identyczne z tym co jest
    w katalogu - jest to rękodzieło artystyczne (co mamy zaznaczone na naszej
    stronie:''określona technika produkcji sprawia ,że każdy produkt jest jedyny
    i niepowtarzalny i nie stanowi wytworu masowej produkcji")- w zwiazku z tym
    moje pytanie brzmi:
    a) czy sa jakies akty prawne okreslajace co robic w tej sytuacji?
    b) jesli zgodzilibysmy sie na taki upust to czy jest jakiś % od kwoty na
    fakturze, ktory jest w tym momencie przewidziany?
    bede *bardzo wdzieczny za pomoc*
    pozdr
    k

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1