  • 1. Data: 2005-03-21 18:35:57
    Temat: pismo do kuratora !!!
    Od: "luky" <l...@i...pl>

    Mam nastepujace pytanie , kotre jest probelemem :

    gosc mnie oszukal na allegro , zalozylem mu sprawe , zostal skazany w
    zawiasach i ma kuratora na glowie . Ale ma tez dlug wobec mnie , kotrego
    dobrowolnie nie chce spalcic . Nie moge komornikowi tego przekazac bo cos
    tam cos tam nie wiem dokladnie dlaczego . I pani w prokuraturze powiedzial
    zeby napisal pismo do kuratora , zeby zastosowal kare wobec tego delikwenta
    , i sprobowal sciagnac od niego kase . Przeciez jest sadowny nakaz oddania
    tych pieniedzy

    prosze o pomoc w napisaniu takiego pisama do koratora

    z gory dziekuje maciej tomczak " )

  • 2. Data: 2005-03-21 18:48:55
    Temat: Re: pismo do kuratora !!!
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a na ile cie oszukal i jak?
    moze to innym jakos pomoze

  • 3. Data: 2005-03-21 22:26:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Mar 2005, luky wrote:

    >+ , i sprobowal sciagnac od niego kase . Przeciez jest sadowny nakaz oddania
    >+ tych pieniedzy

    IMHO:
    1. NTG :) - jest grupa .prawo a to *nie* o podatkach
    2. Nie jest oczywiste że "jest sądowy nakaz"... JEST taka
    ścieżka postępowania że w ramach postępowania karnego
    reguluje się przy okazji należności cywilne - ale ona
    jest *opcjonalna* i nic nie pisałeś czy na pewno
    ją zastosowałeś
    3. OSOBNĄ sprawą jest prawomocny wyrok a osobna sprawą
    ważny tytuł wykonawczy. To ostatnie też musi (osobno)
    "klepnąć" sąd. Nie pamiętam czy sam tytuł dają automatycznie
    (czy też trzeba o niego wystąpić) ale samo nadanie
    klauzuli wykonalności (czyli owo "klepnięcie") występuje
    się na pewno osobno.
    Wszystko w archiwach .prawo:
    http://tiny.pl/h716
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=tytu%C5%82%20OR%
    20tytu%C5%82u&as_oq=wykonawczy%20wykonawczego&as_ugr
    oup=*.prawo&lr=&num=100&hl=pl

    Kurator... pewnie swoją drogą... (może uświadomi że za komornika
    sprawca będzie musiał zapłacić osobno).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)