  • 1. Data: 2005-03-21 19:02:24
    Temat: Student i NIP
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy na umowie zleceniu musi być NIP zleceniobiorcy ?
    Chodzi o to, ze student chciał sobie legalnie dorobić i zanim podpisał
    jakąkolwiek umowę zlecenie udał się do US celem złożenia druku NIP-3, a
    kobiety w urzędzie nie przyjęły, mówiąc, że najpierw trzeba pracować.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2005-03-21 21:00:51
    Temat: Re: Student i NIP
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    nikt ci nie moze zabronic zlozyc formularza nip-3, jesli nie masz jeszcze
    nipu to prosisz o nadanie go, i co ma do tego praca to ja nie wiem

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 3. Data: 2005-03-21 23:11:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
    > nikt ci nie moze zabronic zlozyc formularza nip-3, jesli nie masz jeszcze
    > nipu to prosisz o nadanie go, i co ma do tego praca to ja nie wiem

    Przeczytaj ustawę to się dowiesz.

  • 4. Data: 2005-03-21 23:11:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > jakąkolwiek umowę zlecenie udał się do US celem złożenia druku NIP-3, a
    > kobiety w urzędzie nie przyjęły, mówiąc, że najpierw trzeba pracować.

    wypełnij nip-3 i niech wyślą to z firmy dla której robisz zlecenie.

  • 5. Data: 2005-03-22 22:37:59
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Mi nadali bez problemu, a potrzebny okazal sie dopiero pare miesiecy
    pozniej. Po prostu nie chcialem czekac, az trafi mi sie zlecenie, ktorego
    nie bede mogl wziac bo nie mam NIP-u (wtedy nie wiedzialem, ze zgloszenie
    moze za mnie wyslac zleceniodawca). W kazdym razie kobitki z US nie robily
    zadnych problemow.

  • 6. Data: 2005-03-22 22:42:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piter wrote:
    (wtedy nie wiedzialem, ze zgloszenie
    > moze za mnie wyslac zleceniodawca).
    a nawet powinien

    > W kazdym razie kobitki z US nie robily
    > zadnych problemow.

    Bo w jednych nie robią a w innych robią.
    I w tych co robię też mają rację.

  • 7. Data: 2005-03-23 22:03:02
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    witek w <d1q70c$1ig$7@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > Bo w jednych nie robią a w innych robią.
    > I w tych co robię też mają rację.

    w Czestochowie jak skladalem NIP3 to wymagali pieczatki od pracodawcy (w
    momencie skladania podania o NIP bylem studentem)

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.