  • 1. Data: 2002-03-25 12:57:41
    Temat: zwrot VAT
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Witam,

    Jakie są warunki lub zasady, by móc w VAT-7 wpisać kwotę zamiast w pole nr
    68 (kwota do przeniesienia na następny miesiąc) jednak w pole 67 (kwota do
    zwrotu na rachunek bankowy podatnika)?

    Dziękuję za wskazówki :-)
    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-03-25 14:48:02
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, XYZ wrote:

> [...]
    >+ 68 (kwota do przeniesienia na następny miesiąc) jednak w pole 67 (kwota do
    >+ zwrotu na rachunek bankowy podatnika)?

    Z dyskusji (przeszłych) wynikało że jeśli:
    - oczywistym jest że będzie to stan permanentny (bo np. jesteś
    eksporterem lub ze składników 22% VAT produkujesz coś o niższej
    stawce)
    - miał miejsce zakup Środka Trwałego

    Podobno pierwsze użycie wyzwala chęć kontaktu ze strony US :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-03-25 15:16:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    kiedy masz w danym miesiacu sprzedaz ze stawka nizsza od 22%
    (kwota do zwrotu nie moze przekroczyc 22% obrotu opodatkowanego
    stawkami nizszymi od 22%, reszta do przeniesienia)

    (srodki trwale tez, ale nie wiem jak)
    art. 21 ustawy

  • 4. Data: 2002-03-25 22:15:19
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Uwaga na spore zmiany w kwestii zwrotu VAT od 26 marca 2002 r.
    Jeszcze ich do końca nie "przetrawiłem".

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 5. Data: 2002-03-26 09:16:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > (kwota do zwrotu nie moze przekroczyc 22% obrotu opodatkowanego
    > stawkami nizszymi od 22%, reszta do przeniesienia)

    Lecz ze wzgledu na przedluzony okres zwrotu trzeba sie zastanowic, czy nie
    lepiej jednak przeniesc na nastepny miesiac...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-03-26 22:20:27
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Podobno pierwsze użycie wyzwala chęć kontaktu ze strony US :)

    i to jak bardzo!
    ostatnio zlozylem vat-7 z eksportem w us (wroclaw krzyki) ok. 8 rano,
    a juz o 14 zadzwonila pani i wyrazila chec kontaktu