  • 1. Data: 2002-03-25 13:01:57
    Temat: wielkosc nadplaty na konto w banku gdzie zaznaczyc? - [PILNE]
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie. Gdzie mam wpisac numer konta bankowego na ktory chce aby
    przeslano mi nadplate? DZwonilem do Urzedu Skarbowego i powiedziano mi ze
    PIT3, ale to nie ten. Prosze o pomoc.
    Dzieki za wszelkie infa!
    pozdrawiam
    ADAM

  • 2. Data: 2002-03-25 13:07:04
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Beny" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przeslano mi nadplate? DZwonilem do Urzedu Skarbowego i powiedziano mi ze
    > PIT3, ale to nie ten. Prosze o pomoc.

    Naprawdę tak Cię oszukali? Nie pit3 tylko NIP3

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-03-25 13:15:02
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    > Naprawdę tak Cię oszukali? Nie pit3 tylko NIP3
    Wielkie dzieki! Zdarzylem juz przegladnac wszystkie dostepny PITy ;)
    pozdr.
    ADAM