  • 1. Data: 2002-03-25 11:48:02
    Temat: Faktura dla szkoły - jak zaksięgować
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Jak wystawić i zaksięgować fakturę dla szkoły na sprzęt komputerowy.

    Ja kupuję z VAT'em 22 % a sprzedaję z 7%

    Jak to zrobić ?

    Krasnal

  • 2. Data: 2002-03-25 11:51:26
    Temat: Re: Faktura dla szkoły - jak zaksięgować
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl> wrote in message
    > Jak wystawić i zaksięgować fakturę dla szkoły na sprzęt komputerowy.
    >
    > Ja kupuję z VAT'em 22 % a sprzedaję z 7%
    >
    > Jak to zrobić ?

    nalezy to zrobic NORMALNIE.

    1. Faktury zakupu zaksiegowac z VAT 22%
    2. Faktury sprzedazy zaksiegowac z WLASCIWYM VAT - em.

    Stawka VAT na komputery (stacjonarne) dla szkol to 22% lub 3%,
    jesli nabywca spelni warunki wykazane w rozporzadzeniu z 2001
    dz. ustaw 95 poz 1040.