    From: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwolnienie z VAT i produkcja, sprzedaż oprogramowania
    Date: Fri, 31 Dec 2004 10:48:09 +0100

    Witam.
    Czy pisanie i sprzedaż oprogramowania, lub handel gotowymi programami
    wyklucza zwolnienie z VAT? W ustawie nie znalazłem.
    Pytałem już kiedyś na grupie. Wg wskazanego mi linka odpowiedź brzmi
    "nie", ale po raz kolejny dochodzą mnie opinie że powinienem zostać
    płatnikiem VAT. Podobno programu nie można sprzedać na rachunku i _musi_
    być faktura VAT. Ale ci którzy tak twierdzą tradycyjnie nie pamietają
    żadnego przepisu. W styczniu wystawię trochę rachunków na oprogramowanie
    a nie chciałbym narobić głupot. Z kolei wchodzenie w VAT "na wszelki
    wypadek" jakoś mi sie nie uśmiecha.

    pozdrawiam
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik