  • 1. Data: 2003-11-13 13:55:57
    Temat: zwolnienie od podatku firm zagranicznych
    Od: "SJ" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak to jest z tym zwolnieniem od podatku w naszym kraju dla firm
    zagranicznych? Na czym to polega i jak dlugi jest ten okres?
    Spotkalem sie z kolejna firma zagraniczna ktora po kilku latach zmienia
    swoja nazwe - czy to wystarczy aby okres podatkowego zwolnienia zaczal
    plynac "od poczatku"?

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2003-11-18 09:45:11
    Temat: Re: zwolnienie od podatku firm zagranicznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, SJ wrote:
    [...]
    >+ Spotkalem sie z kolejna firma zagraniczna ktora po kilku latach zmienia
    >+ swoja nazwe - czy to wystarczy aby okres podatkowego zwolnienia zaczal
    >+ plynac "od poczatku"?

    Nie wiem czy i jaki jest stan "na dziś". IMO zmiana nazwy nie
    wystarczy. Ale zmiana podmiotu - jak najbardziej (o ile
    zwolnienia nadal są); ludzie, maszyny i reszta "zakładu" może
    być ta sama.
    A rząd wykaże "kolejne inwestycje zagraniczne" na ileś-tam...

    pozdrowienia, Gotfryd