  • 1. Data: 2003-11-13 12:16:51
    Temat: zrodlo dochodu, mam pieniadze no i problem sie okazuje..
    Od: "Mike224" <m...@g...pl>

    okey... mam pieniadze no i problem sie okazuje..

    chce kupic mieszkanie, w US zapytaja mi sie skad je mam...
    co by sie stalo jak bym im odpowiedzial , ze:

    a) 9000zl z darowizny od rodzicow
    b) 11000 zl zbieractwa runa lesnego
    c) 50000 zl udzielania sie jako prostytuka
    d) a reszta z kredytu.. ktory MAM :)

    powaznie sie pytam.. bo i problem mam powazny..

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-13 12:26:49
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mike224" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > okey... mam pieniadze no i problem sie okazuje..

    Nie masz papierów? to 75% weźmie fiskus:-(

  • 3. Data: 2003-11-13 16:31:43
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Jak najbardzej b) i c)
    Dodaj do tego, ze miałeś od zawsze, tzn od dziecka, to ciocia, to dziadek,
    to wujek cygan dał ... :)
    Podobno działa.
    Stasiek G.

  • 4. Data: 2003-11-13 16:42:40
    Od: "Mike224" <m...@g...pl>

    "> Jak najbardzej b) i c)
    > Dodaj do tego, ze miałeś od zawsze, tzn od dziecka, to ciocia, to dziadek,
    > to wujek cygan dał ... :)
    > Podobno działa.

    nie mam wujka cygana ;( chociaz moze dobrze;)

    poczytalem przepisy w sumie rodzinka moze mi dac nawet do 18tys. bez
    podatku...
    spoko.. to zmniejszy moj dochod z prostytucji do 42tys.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-11-13 20:24:42
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    > spoko.. to zmniejszy moj dochod z prostytucji do 42tys.

    Nie daj się zaskoczyć:-(
    W US aż takie matoły nie pracują, by uwierzyć w kurestwo własne czy żony:-(

    Musisz przynieść dowody (choćby od dzielnicowego)

  • 6. Data: 2003-11-13 23:13:52
    Od: "Mike224" <m...@g...pl>

    > Nie daj się zaskoczyć:-(
    > W US aż takie matoły nie pracują, by uwierzyć w kurestwo własne czy
    żony:-(

    nie mam zony...

    > Musisz przynieść dowody (choćby od dzielnicowego)

    o tym nie pomyslalem!

    ale, ale, my w lesie nie mialysmy zadnego dzielnicowego...
    a poza tym ktos moze bardzo czesto zmieniac miejsce stania..

    swoja droga jest jakis druk zaswiadczenia o kurestwie, chcialbym zobaczyc
    mine dzielnicowego:)) albo jak bym prosil o wzor takiego zaswiadczenia w US

    {"dzien dobry, my z kolezanka chcialysmy poswiadczenie o zlym sie
    prowadzeniu, nie wiem czy pan lesniczy pamieta my z kolezanka stalysmy 3
    lata temu na wysokosci lesniczowki przy drodze na Bialke, jak jest most.. o
    tam.."}
    buhahah

    tak mi sie wydaje, ze wykorzystanie tego przy odpowiednim poziomie
    desperacji jest jednak calkiem realne...
    powiedzmy zaczalem dzialalnosc w tym roku, wiec nie musialem skladac jeszcze
    zadnego PIT, swoja droga czy musialbym skladac PIT??

    czy to w ogole nie jest genialny sposob na pranie pieniedzy??
    uzyskiwac darowizne od prostytuki! jakies 7%...

    no dobra, pojdzmy dalej, a co jesli bym sie udzielal jako prostytutka dajmy
    na to we Wloszech, powiedzmy, ze mam wbity w paszporcie pobyt 4 miesieczny,
    wtedy juz zywcem nie moga zadac od mnie zadnego zaswiadczenia

    pozdr.

    Mike

  • 7. Data: 2003-11-14 02:07:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003, Jureq wrote:

    >+ Mike224 wrote:
    >+
    >+ > no dobra, pojdzmy dalej, a co jesli bym sie udzielal jako prostytutka
    >+ > dajmy
    >+ > na to we Wloszech, powiedzmy, ze mam wbity w paszporcie pobyt 4
    >+ > miesieczny, wtedy juz zywcem nie moga zadac od mnie zadnego
    >+ > zaswiadczenia
    >+
    >+ Trzeba najpierw sprawdzić jak jest opodatkowana prostytucja we Woszech,
    >+ a potem czy istnieje i jak wygląda umowa o unikaniu podwójnego
    >+ opodatkowania międzu Polską i Włochami.

    Akurat tu się nie zgodzę: zasada nie korzystania z dochodów
    z prostytucji chyba obowiązuje *Polskę*. Nie wnikam czy jest
    słuszna, faktem jest że jest przestrzegana.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2003-11-14 07:23:38
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>