  • Data: 2012-12-06 21:51:18
    Temat: [zus] Zniżkowa stawka
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    temat trochę NTG, ale około więc zapytam:

    założyłem DG w grudniu 2010, zus zaczałem płacić od lutego 2011 (pierwszy
    przelew w marciu) bo jeszcze przez dwa miesiące byłem zatrudniony w
    Republice Czeskiej i tam odprowadzałem składki więc tutaj zus nie był
    potrzebny.

    Do tej pory byłem przeświadczony i tak mnie też poinformowano, że 2 lata
    zniżkowego zus liczą się od zarejestrowania DG... aczkolwiek dzisiaj
    zostałem poinformowany, że jednak nie, że 2 lata licza się od momentu
    pierwszej opłaty.

    Jak to w końcu jest?