  • Data: 2007-05-26 19:04:38
    Temat: zniżki na ZUSie dla osób otwierających działalność
    Od: zagloba <n...@p...ci> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w najbliższym czasie przymierzam się do otwarcia własnej działalności
    gospodarczej.
    Słyszałem o czymś takim, że osoby które pierwszy raz otwierają swoją
    firmę, mogą skorzystać z jakiejś zniżki na ZUS przez okres 2 lat.
    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby mi "po ludzku" wytłumaczyć, o
    co z tym chodzi? Jaka jest wysokość tej zniżki? Inaczej - ile
    korzystając z tej opcji będę musiał przeznaczyć miesięcznie na ZUS?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Zagłoba