  • Data: 2002-12-16 09:43:32
    Temat: zmieniłem siedzibę - co to znaczy? :)
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Proszę o pomoc jak w temacie.
    Prowadzę DG jako osoba fizyczna.
    Właśnie zmieniłem w urzędzie gminy wpis do ewidencji - zmieniłem
    siedzibę na lokal, do którego mam własnościowe prawo spółdzielcze.
    Poza tym nie zmieniłem nic, zameldowany jestem pod starym adresem.
    Czy to oznacza, że powinienem faktury wystawiać z nowym adresem
    siedziby, zmienić pieczątkę? Co jeszcze?
    Wybieram się niedługo do Urzędu Skarbowego złożyć NIP-1.
    Czy od tej pory w deklaracjach VAT-7 i PIT-5 które składam muszę
    używać nowego adresu? Co z deklaracją roczną PDOF?
    Pogubiłem się trochę w tym wszystkim, proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Piotr Morawski