    From: AnKa <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zmiana formy opodatkowania
    Date: Sat, 18 Nov 2006 21:09:49 +0100

    Witam,
    Pewnie to pytanie było już maglowane nie raz ale niestaty nie bardzo
    znalazłam zadowalającą mnie odpowiedz na googlach.

    Zastanawiam się nad zmianą formy opodatkowania z ryczałtu (8,5% -usługi
    transportowe) na zasady ogólne (KPiR). Nie wiem tylko do kiedy taką
    zmianę można zrobić. Z tego co pamiętam to chyba jakoś do końca roku,
    może ktoś będzie umiał mi pomóc. Będę baaardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam,
    Anka