  • Data: 2006-05-06 19:36:27
    Temat: zeznanie podatkowe o nabyciu spadku
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Chciałam zapytać,czy w/w zeznanie może zostac złożone przez każdego ze
    spadkobierców indywidualnie w US dla jego miejsca zamieszkania ,czy powinno
    byc złożone wspólnie?Znalazlam taki zapis;

    "Jeżeli przedmiot opodatkowania stał się współwłasnością dwóch lub więcej
    podatników, mogą oni złożyć jedno wspólne zeznanie, zaopatrzone w podpisy
    wszystkich obowiązanych do złożenia zeznania. Jeżeli jednak miejsce
    zamieszkania lub pobytu niektórych spośród osób obowiązanych do złożenia
    zeznania jest nieznane albo jeżeli niektóre z tych osób posiadają miejsce
    zamieszkania lub pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, złożone
    łącznie zeznanie może nie zawierać podpisu tych osób, jeżeli składający
    zeznanie posiada ich pełnomocnictwo."D.U 1999,nr105 poz1201

    Jak dla mnie nie wynika z niego czy może każdy osobno,bardzo prosze o
    wskazowki:)

    pozdrawiam ania