  • Data: 2005-04-21 19:56:36
    Temat: zero odliczen i zwrot do US
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Mam problem (a moze tak ma być).
    Rozliczam sie sam w tym roku. Nie mialem zadnych odpisów, nic zero totalne
    zero, wlasciwie to moglby mnie rozliczyc moj pracodawca.
    Ale chcialem to sam zrobic - wiecie zeby sie nauczyc :).
    Obiczylem wydawalo by sie dobrze, zero bledow, zreszta jak sie nie ma
    odliczen to taki PIT to pestka. A jednak.
    Wyszlo mi z obliczen ze mam zwrocic do US he he he 0.60 pln (60 gr).
    Czy to mozliwe?
    Czy bawic sie w przelew? (zaplace za to wiecej niz to jest warte) :(
    Z góry dziekuje i pozzdrawiam.
    Jacek B