  • 1. Data: 2006-12-06 09:39:17
    Temat: Re: zawieszenie dzialalnosci
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "sooobi" <f...@w...pl> napisał w

    Wg moich wiadomosci nie ma zawieszania, mozesz ja tylko zakonczyc. Tak to by
    kazdy chcial, szczegolnie zeby uniknac placenia ZUS na jakis czas.

  • 2. Data: 2006-12-06 09:53:54
    Temat: zawieszenie dzialalnosci
    Od: "sooobi" <f...@w...pl>

    Witam.

    Dajmy na to ze mam jakas swoja dzialalnosc i chcialbym ja zawiesic? Wiaze
    sie to z jakimis kosztami, badz innymi uwarunkowaniami??

    Czy moge otworzyc dzialalnosc od razu ja zawiesic??

    pzdr
    Bartek

    --
    www.uksnowawies.fr.pl

  • 3. Data: 2006-12-06 10:25:48
    Od: "sooobi" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Doktorynka" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sooobi" <f...@w...pl> napisał w
    >
    > Wg moich wiadomosci nie ma zawieszania, mozesz ja tylko zakonczyc. Tak to
    > by kazdy chcial, szczegolnie zeby uniknac placenia ZUS na jakis czas.

    Wiąze sie to z jakimis kosztami?
    Zalozenie jak i zakonczenie dzialalnosci?

    pzdr

  • 4. Data: 2006-12-06 11:29:41
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    > Wiąze sie to z jakimis kosztami?
    > Zalozenie jak i zakonczenie dzialalnosci?

    Rejestracja firmy nie powinna przekroczyć kwoty 300 zł.

    zakończenie działalności chyba nie wiąże się z żadnymi opłatami, a jeśli to
    napewno również nie większymi niż jej założenie, ale nadmienię że mozna
    stracić coś więcej niż tylko czas i kase na opłaty przez nieprzemyślane
    rozpoczęcie a potem likwidacje DG, a mianowicie ulgowy ZUS jeślibyś chciał w
    przyszłości jednak zająć się DG

  • 5. Data: 2006-12-06 21:28:03
    Od: "inter" <w...@v...pl>

> [...]
    > rozpoczęcie a potem likwidacje DG, a mianowicie ulgowy ZUS jeślibyś chciał

    Przepraszam a co to jest ULGOWY ZUS ? Bo nie spotkałem sie z tym
    określeniem a jestem po zamknięci DG a na pewno w przyszłym roku rozpoczne
    nową .

  • 6. Data: 2006-12-07 08:13:57
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "inter" <w...@v...pl> napisał , ciach
    > Przepraszam a co to jest ULGOWY ZUS ? Bo nie spotkałem sie z tym
    > określeniem a jestem po zamknięci DG a na pewno w przyszłym roku rozpoczne
    > nową .

    To Cie w takim razie nie dotyczy. Sa takie preferencyjne skladki dla osob,
    ktore po raz pierwszy rozpoczynaja pozarolnicza DG i nie prowadzily jej
    przez ostatnie 60 miesiecy kalendarzowych. Tj. zamiast ok. 700 zl
    miesiecznie na ZUS, place ok. 280. Wpisz sobie w Google "preferencyjne
    skladki ZUs", to sie dowieszz wiecej.

  • 7. Data: 2006-12-08 06:09:16
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szuszu" <W...@g...com> napisał w wiadomości

    > Rejestracja firmy nie powinna przekroczyć kwoty 300 zł.

    a jakie to koszty? mnie tylko pieczatki kosztowany, w urzedach wszystko za
    darmo.

  • 8. Data: 2006-12-09 15:14:37
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości ciach

    Siliana, zobacz najpierw to:
    http://www.egospodarka.pl/14849,Zawieszenie-dzialaln
    osci-bez-skladek-i-podatkow,1,11,1.html

    Zmienia sie przepisy, wiec moze lepiej poczekaj...