  • Data: 2003-01-21 14:44:08
    Temat: zawiadomienie o prowadzeniu ksiegi !!
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wedlug http://www.infor.pl/ :
    "Przypomnę jednak, że zmiana dotycząca wyboru formy opodatkowania nie
    zwolniła osób opodatkowanych według zasad ogólnych z obowiązku pisemnego
    zawiadomienia urzędu skarbowego właściwego według miejsca zamieszkania
    podatnika o prowadzeniu księgi w terminie do dnia 20 stycznia roku
    podatkowego."
    Czyli co? Naczytalam sie ze nie musze wysylac oswiadczenia o wyborze
    opodatkowania skoro w zeszlym roku rowniez prowadzilam KPiR i nie wyslalam
    NIC.
    A tu sie okazuje ze jednak mialam wyslac tyle, troche zmodyfikowac tresc
    tego oswiadczenia. Cholerka.
    To co? Mam wyslac dzisiaj czy juz dac sobie spokoj? Co za to mi grozi?

    --
    Małgorzatka