eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc › zatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc
  • Data: 2006-09-14 14:30:56
    Temat: zatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    na jakich warunkach najlepiej miec zatrudnienie w jakiejs firmie zeby moc
    otworzyc wlasna dzialalnosc? Tzn mam na mysli zaleznosc taka zeby sie
    oplacalo to firmie... i mnie.
    Konkretnie chodzi mi o to ile kosztuje firme ktora potrzebuje kosztow (
    pensja i zusy ida w koszty?? )
    Czy jest roznica dla mnie czy pracuje na caly, pol czy jedna ktoras etatu, w
    stos do otwarcia wlasnej firmy?
    Ile kosztuje prowadzenie wlasnej dzialalnosci jesli gdzies juz jestem
    zarejestrowany - placi sie o ile wiem zus zdrowotny ok 9%, rozumiem ze to 9%
    jest placone od wartosci podatku?
    Bede wdzieczny jesli ktos mi to przyblizy...
    --
    Pozdrawiam,
    Michał Trych