eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc › Re: zatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc
  • Data: 2006-09-19 12:14:09
    Temat: Re: zatrudnienie u kogos, zus w jego koszty i wlasna dzialalnosc
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <eebps1$ntd$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Cavallino" <k...@...pl> wrote:

    > Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 1000 zł brutto.

    To chyba żeby się firmie opłacało, a pracownik się "zwolnił", jak tylko
    się mu ulgowy ZUS skończy.
    Możesz przybliżyć swoje rozumowanie?

    > Część zusu tak, podatek nie idzie w jej koszty.

    No jak nie jak tak.

    > Nie - wymogi to poziom dochodów.

    O takich szczegółach jak płatny urlop czy "zwolnienie na dziecko" to
    jednak bym pamiętał.

    > Nie.
    > Stała kwota.

    Niezupełnie.

    > Między 100 a 200 zł ZTCP.

    www.zus.pl
    Za IX-XI 2006 169,47 zł (minimum).

    > Natomiast obniża to podatek do zapłacenia.

    O 150,10 zł (maksimum od minimum).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.