  • Data: 2012-02-12 20:12:32
    Temat: zatrudnienie pracownika a odliczenie kosztów.
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze działność gospodarczą.
    Mam kolege ktory mi dorywczo pomaga na czarno.
    Chciałbym zalegalizować to.
    Co było by dla mnie bardziej korzystne.:
    Zatrudnić go - ( umowa o prace ) czy moze lepszym rozwiązaniem by było kiedy to
    on by otworzył swoją działaność a mi wystawiał FV za usułge pomocy"- ja bym mu
    opłacał wszystkie koszty utrzymania działalności.
    Czy jak zatrudnie go na umowe o prace to wydane pieniądze na wypłate dla niego
    moge wrzucić w koszty ?
    Czy jak go zatrudnie moge liczyć na jakieś znizki/ulgi w zusie przez początkowy
    okres?
    Czy mozna sie starać o jakaś dotacje "na stworzenie miejsca pracy" itp...
    ?