  • Data: 2012-02-14 09:58:12
    Temat: Re: zatrudnienie pracownika a odliczenie kosztów.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BETON wrote:

    > które rozwiązanie jest dla mnie korzystniejsze- jego
    > samozatrudnienie" czy jak sam go zatrudnie.

    Potrafisz wyliczyć, że nie opłaca Ci się zatrudnianie legalne
    i nie potrafisz wyliczyć jak mu zapłacić inaczej korzystniej dla siebie?
    Pytanie było ILE chcesz mu płacić, bo od tego zależy co się komu opłaca.
    On nie pójdzie na samozatrudnienie za jakieś drobne wynagrodzenie
    (skoro podstawą rozliczeń jest minimalna płaca), bo to jemu się nie opłaca.