  • Data: 2003-11-19 12:33:30
    Temat: zaświadczenie z US o dochodach z dz.gosp. ryczałt
    Od: "Maria" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie :
    Chcę wystapić do Urzędu Skarbowego o wystawienie zaświadczenia o moich
    dochodach. Prowadzę działalnośc gospodarczą , od której opłacam podatek
    dochodowy - ryczałt.
    Jak US ustali moje dochody do zaświadczenia ? Czy na podstawie PIT-28 z
    poprzedniego roku czy w inny sposób? Jeśli ktoś orientuje sie w tym temacie
    bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Maria